~ MUSICA ~

Hèt forum om informatie uit te wisselen over franstalige zangers en zangeressen.

IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  Inloggen  

Deel | 

Sardou en Gregory Marchall analyse en Chantant

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Marcel Rijk
Admin

Man Aantal berichten : 261
Leeftijd : 57
Registration date : 01-06-07

BerichtOnderwerp: Sardou en Gregory Marchall analyse en Chantant   vr 15 jun 2007, 19:38

www.dailymotion.com/relevance/search/Sardou/video/x29xph_gregory-lemarchall-analyse-en-chanta
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://www.michelsardou.jouwpagina.nl
Gerard

Aantal berichten : 21
Registration date : 04-06-07

BerichtOnderwerp: Re: Sardou en Gregory Marchall analyse en Chantant   za 16 jun 2007, 08:49

Hoi Marcel,

Helaas is mijn computer niet in staat om deze filmpjes goed te kunnen zien.
Maar als ik het goed zag ging dit over Gregory, ten tijde dat hij nog in Staracademie 4 zat.
Ik kan me nog herinneren dat hij te hoog moest zingen.
tijdens zijn optreden met Michel. Waardoor hij niet zo goed uit de verf kwam, als normaal.
Jammer dat Gregory onlangs is overleden.
Ik heb zijn eerste (en enige) cd. prachtig.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Fleur Sauvage

Vrouw Aantal berichten : 34
Registration date : 01-06-07

BerichtOnderwerp: Re: Sardou en Gregory Marchall analyse en Chantant   za 16 jun 2007, 12:50

Klopt, dit was ten tijde van StarAc 4. Als verrassing mocht hij een nummer met Michel Sardou zingen die met zijn tournée was begonnen, in Olympia.
Ik weet ook niet wie de toonhoogte heeft bepaald voor Grégory, dit was inderdaad niet erg passend bij Grégory.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Sardou en Gregory Marchall analyse en Chantant   Vandaag om 02:47

Terug naar boven Go down

Sardou en Gregory Marchall analyse en Chantant
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
~ MUSICA ~ :: MICHEL SARDOU :: NIEUWS :: LINKS-
Ga naar: